ÖNE ÇIKANLAR
-
BIST 100
18418,14%2,25
-
DOLAR
46,44% 0,18
-
EURO
53,25% -0,45
-
GRAM ALTIN
6303,89% -0,63
-
Ç. ALTIN
10237,19% -2,31
BÜLBÜL'DEN U-17 TAKIMINA TEBRİK GELDİ
Dudulluspor Kulübü Başkanı Mustafa Bülbül Dudulluspor U-17 Genç kızların ŞAMPİYONLUĞUNU kutlayıp tebrik etti.
BÜLBÜL'DEN U-17 TAKIMINA TEBRİK GELDİ
Dudulluspor Kulübü Başkanı Mustafa Bülbül Dudulluspor U-17 Genç kızların ŞAMPİYONLUĞUNU kutlayıp tebrik etti.
Başkan Bülbül sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada, “Dudulluspor Genç Kızlar Marmara Cup Final maçında, takımımız Tekirdağ Büyük Yoncalı Sk.‘nü 5-0’lık sonuçla mağlup ederek turnuvayı Şampiyon olarak tamamladı. Başta teknik ekip olmak üzere tüm kardeşlerimi kutluyorum” dedi.

