Başkan Nezih Mert'ten Hukuk Mücadelesi İle İlgili Açıklama
Ümraniye Motorlu Taşıt Sahipleri ve Şoförler Esnaf Odası Başkanı Nezih Mert uzun süredir şoför esnafını yakından ilgilendiren bir hukuk mücadelesinin şoför esnafı lehine sonuçlanması ile ilgili bir açıklama yaptı.
Başkan Mert açıklamasında;
"Değerli Esnaf Kardeşlerim,
Haklı Mücadelemizin Kahramanları;
Bugün, alın terimizin, emeğimizin ve hukuka olan inancımızın zafer günüdür!
Uzun süredir taksi ve ulaşım camiamızın geleceğini tehdit eden, ekmeğimize göz diken korsan taşımacılık faaliyetlerine karşı yürüttüğümüz kararlı mücadele, bugün adalet önünde kesin bir zaferle taçlanmıştır. Martı TAG davasında bugün verilen tarihi karar ile bu yasadışı faaliyetlere son verilmiş ve Martı TAG hukuken tamamen kapatılmıştır!
Bu süreçte dik duruşunu bozmayan, hakkını ararken her zaman hukukun sınırları içinde kalan tüm esnaf kardeşlerime canıgönülden teşekkür ediyorum. Haklılığımızı tescil eden, hukukun üstünlüğünü ve adaletin tecellisini sağlayarak esnafımızın hakkını teslim eden tüm yargı mensuplarımıza şükranlarımızı sunuyoruz.
Alın terimiz kazanmıştır, adalet yerini bulmuştur! Bu büyük ve tarihi zafer, gece gündüz demeden helal rızık peşinde koşan tüm esnafımıza hayırlı ve uğurlu olsun.
Birlik ve beraberlikle daha nice başarılara!" Dedi.